Veelgestelde vragen
Op deze pagina vindt u het antwoord op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Stuur dan een mail met uw vraag naar info@maison-sud.nl. We zullen deze z.s.m. antwoorden.
Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?
Op meubels geldt een garantietermijn van drie jaar. Voor alle overige producten geldt een garantietermijn van één jaar. Afgeprijsde accessoires en showmodellen hebben geen garantie en mogen niet worden geruild.
Kan een product een kleur- of maatverschil hebben?
Het grootste deel van onze artikelen is ‘handmade'. Kleine oneffenheden benadrukken de authenticiteit van de producten; enig kleurverschil of een andere oneffenheid zijn dan ook geen uitzondering. Een knoest in een tafelblad of mondgeblazen glazen die enigszins in hoogte kunnen verschillen, maakt dat elk product een ‘unique piece' is. Dat noemen wij Perfectly Imperfect.
Is het mogelijk om bij online aankopen gebruik te maken van het spaarsysteem?
Indien u gebruik wilt maken van ons spaarsysteem, kunt u een mail sturen naar info@maison-sud.nl o.v.v. uw gegevens en uw ordernummer. Wilt u ook aangeven of u zich al eerder heeft ingeschreven voor ons spaarsysteem? Zo niet, maken wij een nieuw account voor u aan.
Bij iedere € 10,00 die u bij ons besteed, ontvangt u één punt. Wanneer u 20 punten heeft gespaard, ontvangt u € 10,00 korting op uw volgende aankoop in de winkel of online.
Verkoopt Maison Sud cadeaubonnen?
U kunt in de winkel cadeaubonnen kopen van elk gewenst bedrag. Wenst u online een cadeaubon te kopen? Stuur dan een mail naar info@maison-sud.nl. De cadeaubonnen kunnen in de winkel besteed worden. Wenst u online een cadeaubon in te leveren? Stuur dan een mail naar info@maison-sud.nl.
Kunnen online bestellingen als cadeautje worden ingepakt?
Ja, dit is mogelijk. U kunt dit aangeven bij de 'eventuele opmerkingen' in het bestelproces.
Wat zijn de verzendkosten voor een online bestelling?
De kosten zijn voor bezorging binnen Nederland als volgt opgebouwd:
Verzendkosten van accessoires bedragen € 5,95 (PostNL thuisbezorgen).
De kosten zijn voor bezorging binnen België en Duitsland als volgt opgebouwd:
Verzendkosten van accessoires bedragen € 9,00 (PostNL thuisbezorgen).
Voor het verzenden van meubelen gelden andere tarieven.
Wat is de levertijd van een online bestelling?
Accessoires – Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, zelfde dag verstuurd, indien uw bestelling volledig uit voorradige producten bestaat. U krijgt een bevestigingsmail met Track & Trace code nadat wij uw bestelling hebben verzonden.
Verzending naar het buitenland duurt meestal 2-3 dagen.
Ik wil een product retourneren, hoe doe ik dat?
Om een product te retourneren dient u dit binnen 14 dagen aan te geven middels een mail naar info@maison-sud.nl. Vervolgens zullen wij uw mail zo snel mogelijk beantwoorden. Dan kunt u het product retourneren volgens de stappen die wij u in de mail zenden. Het product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Afgeprijsde meubels en accessoires kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Is het wel juist geleverd, dan worden de verzendkosten voor het terugsturen niet vergoed. Retourneert u een artikel omdat het beschadigd of verkeerd geleverd is, dan worden de verzendkosten wel vergoed.
U heeft veertien dagen de tijd om een product dat niet aan uw verwachtingen voldoet retour te zenden.
Let op! Retourbetalingen worden binnen veertien dagen na ontvangst van uw retourzending uitgevoerd.
Een product uit mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Stuur een mail naar info@maison-sud.nl, dan beantwoorden wij deze zo snel mogelijk met een passende oplossing.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Stuur een mail naar info@maison-sud.nl, dan beantwoorden wij deze zo snel mogelijk.
Privacyverklaring